Wednesday, May 7, 2014

April Favorites



[EN] It's already May! Hard to believe! I tried a few new beauty products that made it on April's favorites list. 

[DE] Kaum zu glauben, dass schon wieder Mai ist. Ich habe einige neue Produkte im April getestet, die es auf die Liste der Favoriten geschafft haben.

Skincare:


I changed my skin care routine quite a bit and have been using new products to try out. 

Liz Earle Hot Cloth Cleanser & Instant Boost Skin Tonic: There has been much raving about these two products and I can say that they have been working really great for me. Both products are very gentle which is great for my sensitive skin. They smell very refreshing and my skin feels nice and clean.

Clinique Pore Refining Solutions: I'm overall very happy with Clinique's skin care products and this product has really helped with reducing the appearance of my pores. I apply this to my chin and around my nose. 


Im April habe ich einiges an meiner Pflegeroutine geändert und neue Produkte getestet.

Liz Earle Hot Cloth Cleanser & Instant Boost Skin Tonic: Über diese beiden Produkte wurde in der Blogger-Welt viel berichtet und ich muss sagen, dass sie super sind für meine sensible Haut, da sie sehr sanft sind. Der Duft ist angenehm frisch und durch das Baumwolltuch wird die Haut sehr gründlich gereinigt. 

Clinique Pore Refining Solutions: Clinique Hautpflegeprodukte verwende ich schon seit Jahren und habe bisher nie negative Erfahrungen gemacht. Ähnlich ist es mit diesem Serum. Ich verwende es jetzt seit drei Wochen und meine Haut ist sichtbar verfeinert. Ich trage das Serum auf dem Kinn und um die Nase herum auf. 


Hair: 


Kerastase Cristalliste Bain Cristal: This has been great for my fine hair and I like that it's silicone free. It doesn't weight down my hair and it smells amazingly. 

Tangle Teezer: I never thought that this is something I would need and that would actually work. But man was I wrong! After the shower my hair is very knotty so this has saved me from a lot of pain. 


Kerastase Cristalliste Bain Cristal: Ich gebe zu, mein Friseur hat mich dazu überredet, dieses Shampoo zu kaufen, denn niemals sonst hätte ich fast 14 EUR für ein Shampoo ausgegeben. Aber es ist wirklich toll für mein feines Haar und mir gefällt, dass es keine Silikone enthält. 

Tangle Teezer: Als ich zum ersten Mal vom Tangle Teezer gehört habe, war ich mir sicher, dass dies ein Produkt ist, das ich wohl sicher nicht brauche bzw. das nicht funktioniert aber da lag ich sehr falsch. Er durchkämmt meine verknoteten Haare nach der Dusche super schnell und leicht, ohne dabei viele Haare rauszuziehen. 


Makeup:



Benefit Rockateur: I love the natural rose-gold shade of the blush plus it gives a very soft pretty sheen to the cheeks.

Benefit Gimme Brow: I love how simple, fast and natural this product is. This is the only brow product I have been using the last months and I have a review here

Chanel Perfection Lumière Velvet Foundation: If you have read my recent review about this foundation you know how much I love it. Since I got this foundation, I've been using it everyday and I think it's one of the best foundations I've tried. 

MAC Pro Longwear Paint Pot in Painterly: This is either perfect as a base to put eyeshadows on top or you can wear it by itself for a natural look. It doesn't crease and lasts all day. 

MAC Pro Longwear Concealer: This is a great medium coverage concealer that I love for highlighting my under eye area. The wear time is amazing and I've been enjoying it all month. 

It feels like this has been a very long post but I had so many favorites in April. Please excuse the bad quality of the pictures but I don't have my camera at the moment. What are your favorite products of April?


Benefit Rockateur: Ich liebe den natürlichen rosa-goldenen Ton und das samtige Finish. Er ist perfekt für jeden Tag.  
Benefit Gimme Brow: Mir gefällt wie einfach, schnell und natürlich dieses Produkt ist, was der Grund dafür ist, dass ich in den letzten Monaten nichts anderes verwendet habe. Ich habe hier eine detailliertere Review. 

Chanel Perfection Lumière Velvet Foundation: Wenn ihr meine Review zu der Foundation gelesen habt, wisst ihr wie sehr sie mir gefällt. Seit dem ich sie habe, habe ich keine andere Foundation mehr benutzt und ich würde sogar sagen, dass sie eine der besten Foundations ist, die ich je getestet habe.   

MAC Pro Longwear Paint Pot in Painterly: Dies ist mein erster Paint Pot von MAC und mit Sicherheit nicht der letzte. Er hält den ganzen Tag und setzt sich auch nicht in Falten ab.

MAC Pro Longwear Concealer: Der Concealer hat eine mittlere Deckkraft und ist toll zum Highlighten. Außerdem hält er lange auf der Haut.

Es fühlt sich so an, als wäre der Post ziemlich lang, aber ich hatte diesmal wirklich viele Lieblingsprdoukte. Bitte entschuldigt die schlechte Fotoqualität, aber leider habe ich momentan meine Kamera nicht. Was waren eure Lieblinge im April? 

58 comments:

  1. You have some cool products doll;.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. These look like super products xx

    ReplyDelete
  3. Hey dear, You have an awesomeeeee blog <3
    i am you new follower
    I hope you will follow mr back :)
    arbbeautyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Great picks. So glad to hear you've been loving the Clinique Pore Refining Solutions too - its really helped my pores.

    katespitz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tolle Produkte! Vor allem die Hautpflege klingt gut!
    Hab einen wundervollen Abend, Süße!
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. great products. I'm addicted to MAC!

    Love
    Ewelina
    xxxx
    chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I have not tried any of these products, but judging by your review I would totally love to! Chanel foundation sounds awesome!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  8. I think I need that tangle teezer in my life!
    I hope you're having a lovely week!

    Sofie x
    Little green Sofie

    ReplyDelete
  9. So great products! Love, Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tolle Favoriten! Ich liebe ja deine Favoriten Postings, weil du immer so Produkte vorstellst :)
    Der Rockateur Blush & und der Mac Paint Pot stehen auch auf meiner Wunschliste!

    Liebste Grüße,
    Anne <3

    ReplyDelete
  11. Liz Earle is my favorite skincare line!! it does wonders to the skin and the mac concealer is the best concealer ever!! love your favorites :)
    have a great day

    www.shaunasharp.com

    ReplyDelete
  12. great favorites!! i really want to try that hair brush..it is definitely on my wishlist :)

    www.simplymee89.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. The Benefit blush is gorgeous.

    http://homebaseddiva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. gorgeous selection of products! really want to try that shampoo!

    This Girl Loves Chic 

    Facebook : ThisGirlLovesChic 


    xx

    ReplyDelete
  15. Nice round-up! I used to use Liz Earle all the time a while ago, and especially loved the cleanser. x

    ReplyDelete
  16. Hey Thanks for your comment. I am now following you on gfc, intagram and Twitter. Your turn and keep in touch. X

    ReplyDelete
  17. That hot cloth sounds super cool! Great products!

    <3 Shannon
    Upbeatsoles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Tolle Produkte und schöner Post!
    <3

    ReplyDelete
  19. I think everyone of these products are on my beauty wishlist! :')
    I can't wait to try them, so glad they all got good reviews from you! xoxo

    Other Infinities

    ReplyDelete
  20. Great favourites, as you know I've always wanted to try that chanel foundation and I totally love the MAC concealer - one of the best!
    p.s. about your comment on my blog, I'd love to follow eachother on GFC and bloglovin :) I'm following you!

    http://www.kistibelle.com/

    ReplyDelete
  21. Amazing and awesome products. I like your options. Thanks Amelie for visiting my blog and for the sweet thoughts. Of course we can follow each other and stay in touch. Just followed you on bloglovin and GFC. Hope you do the same.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Thanks for your lovely comment on my blog. Now, I'm following you on gfc. Would you like to follow back?

    www,putriulisaktina.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Great review, and such pretty photos! I would love to invite you to participate in my Victoria's Secret GC giveaway!

    House of Illusions

    ReplyDelete
  24. Great post! Love the hair products:)

    http://jerseygirl1216.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Sehr interessant und auch hilfreich! Nach diesem Post bin ich hoffentlich vor weiteren Fehlkäufen sicher :)

    xx Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    P.S. Danke für Deinen lieben Comment, was denkst Du über gegenseitiges Folgen?

    ReplyDelete
  26. Great products!!!!!!!
    Have a lovely day hun!!!

    ReplyDelete
  27. Gosh I have been saving up for the Chanel foundation!! and gimme brow too <3

    xx
    christineadelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. love this post dear
    giulia
    www.thefashionmamas.com

    ReplyDelete
  29. ohh thats some great products, I would love to try some of it!

    ReplyDelete
  30. Halli Hallo :)
    vielen lieben Dank für deine schönen Worte auf meinem Blog. ♥ Ich würde dir auch gern folgen, hast du blogconnect? Ich freue mich jedenfalls, dass dir mein Blog so gut gefällt, dass du mir nun folgst. Dankeschön. ♥

    hier geht’s zu meinem Blog ♥

    ReplyDelete
  31. I got a tangle teezer this month too and I absolutely love it! And yes of course I'd love to follow each other :) I follow you on blogloving now :)
    keep in touch!

    Geek’s diary
    x

    ReplyDelete
  32. I love Clinique!
    Use a discount code "DW-summercaffe" for your 15% discount on all the items in Daniel Wellington webshop until the end of may.

    SUMMERCAFFE FASHION BLOG
    SUMMERCAFFE FASHION BLOG FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  33. I love Clinique and this sounds perfect for my pores right now!

    songsberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Great post.. i love your blog!
    I'm following you now.. thanks for your lovely comment on my blog!


    Lu | The Ankalli Style

    ReplyDelete
  35. Thank you for stopping by, you have a gorgeous blog so I had to follow :)

    http://femministreflections.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Your blog is amazing, I love the pictures, and the product look awesome.
    xoxo
    http://stunningchic.com/

    ReplyDelete
  37. Your blog is amazing, I love the pictures, and the product look awesome.
    xoxo
    http://stunningchic.com/

    ReplyDelete
  38. great post!!! would u like to follow each other???? I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  39. ah i have never even tried some of hess products so thanks for recommending!

    ReplyDelete
  40. lovely blog!)
    Great post!
    I`ll be happy if we follow to each other!Just let me know in my blog) Have a nice day!)
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  41. Amazing !!
    Un nuovo post ti aspetta sul mio blog:
    http://www.eglegraziani.com/fashion-blogger/toscano-watch-by-locman-italy/
    Fammi sapere cosa ne pensi..
    Ciao
    Egle
    http://www.eglegraziani.com
    https://www.facebook.com/pages/Tobeaddictedtoshoes/328679973828210?ref=hl

    ReplyDelete
  42. Wow! You have done a fantastic job this time!
    I am mesmerized by this post! Love it!
    You do not know how glad I am that I came here! Big hugs!

    I published 30 ideas for hair accessories (ornaments)- maybe you'll find something for yourself? :-)



    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  43. dein blog ist ja zucker :)
    gerne können wir das

    Grüße !

    ReplyDelete
  44. Clinique ist echt top, hätte ich nicht gerade eine neue Reinigungsserie bekommen, hätte ich die vielleicht auch mal ausprobiert...
    über meine gibt es demnächst mehr auf meinem Blog ;)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ReplyDelete
  45. Great selections! I want to try Mac's paint pot in painterly!

    ReplyDelete
  46. thnx for ur nice comment sweety.. love ur beauty tips too.. & I love the nail paints in your last post... wud u like to follow each other... on gfc, fb & twitter... I'll follow bk... these are my links https://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=1403248544690995556#pageelements
    https://www.facebook.com/pages/Lets-Doll-Up/311964958837534
    https://twitter.com/richariu

    ReplyDelete
  47. wow I just discovered your blog and really like it. Think you have great style and am following now! Definitely a new fan! You are very inspiring
    Pop up by my page when you get a chance xoxo Tamara
    www.theglamandglitter.com

    ReplyDelete
  48. ;D

    Adorei seus favoritos de abril!

    Ótimo sábado, Amelie!

    Beijo! ^^

    ReplyDelete
  49. thank you for your nice comment, I am new follower with gfc and bloglovin
    I hope you come back visiting me

    Pretty To Be Happy

    ReplyDelete
  50. i love the MAC Pro Longwear Concealer he's my favorite :)

    Have a nice day

    Fashionistaneversleep.com

    ReplyDelete
  51. Great post!
    I just bought my first Tangle Teezer myself and it really impressed and surprised me! Such a good brush, and I love that you can brush your hair also right after a shower with it, without hurting the hair.

    Have a great day! :-) And thanks for all kind comments on my blog.
    Rebecka - 7th Style

    www.7thStyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Thank YOU for your lovely comment sweetie!! I have just followed you back :)

    The tangle teezer is great and perfect for holidays but I've just been sent a product from America to try!! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete